Jysk afslører nyt butiksdesign i Horsens
12. november åbner Jysk i Horsens for testbutik, der skal afprøve nyt koncept på kunderne.
Redesignet af hele butikken er gennemført med tanke på kundens indkøbsoplevelse. Der er fokus på lyse materialer, trægulve og dæmpede farver, hvilket bidrager til, at kædens varer bliver yderligere fremhævet. Det er hensigten, at kunderne skal blive endnu mere inspirerede, når varerne er udstillet på tværs af varegrupperne i flotte miljøer i butikken.
- I Horsens forsøger vi at målrette butiksoplevelsen til kundens behov, så vores kunder får mest muligt ud af deres besøg. Butikken skal have mere til fælles med kundens eget hjem, end vores nuværende butikker har. Derudover er det vigtigt for os at formidle vores skandinaviske ophav, både herhjemme men særligt uden for landets grænser, siger Michael Lauritzen, der er butiksindretter hos Jysk.
Horsens-butikken er indtil videre den eneste butik, der får en gennemgående forvandling. I testbutikken er der mulighed for at finpudse konceptet, så det i fremtiden kan anvendes i flere butikker.
- Jysk i Horsens vil give os en større forståelse af, hvad vores kunder vil have, og hvad der fungerer bedst, så vi på længere sigt kan implementere konceptet i andre butikker. Der er selvfølgelig stadig fokus på de mange gode tilbud, som Jysk i høj grad er kendt for, siger Michael Lauritzen.