HTH henter kædechef i tekstilbranchen
Bo Østergaard Jeppesen skal stå i spidsen for at udvikle og styrke samarbejdet med erhvervskunderne.
Læs også: Køkkenkæmpe kører stadig i tre hold: – Selv i krisetider er der nogle, der tager markedsandele
- Springet fra skjorter til køkkener er ikke så stort. For mig er det vigtige, at HTH er en stærk produktionsvirksomhed, hvor der er mulighed for hurtigt at reagere, når kundernes behov ændrer sig. Det giver dynamik og mulighed for en god sparring med produktionsfolkene, siger Bo Østergaard Jeppesen, som er bosat i Herning.
Han kommer til at arbejde tæt sammen med medarbejdere og ledere i alle HTH’s erhvervscentre, der på landsplan er inddelt i fem regioner.
- Målet er, at HTH skal udvikle og styrke forholdet til de professionelle kunder. Det er en stor styrke, at samarbejdet med erhvervslivet har været en del af HTH’s DNA gennem næsten 50 år, siger Bo Østergaard Jeppesen og understreger, at gode resultater skal nås i tæt dialog og samarbejde med lederne i HTH’s erhvervscentre.
Ambitionerne om vækst gælder ikke kun Danmark, men også hele det nordtyske B2B marked, som Bo Østergaard Jeppesen ligeledes står i spidsen for. HTH har salgskontor i Neumünster og åbner i denne måned også i Hamborg.