23948sdkhjf

Jysk jagter nye kunder

Ny butik i shoppingcentret Fields er premieren på et nyt koncept, der vil appellere til den urbane livsstil.
Med København som første by har Jysk lanceret et nyt butikskoncept.

Den 27. august slog den danske møbel- og sengetøjsgigant dørene op for sin første ’city-butik’ i Danmark – et koncept bestående af mindre butikker med varer og indretning, der er tilpasset den urbane livsstil.

- Idéen bag konceptet er at placere Jysk i butikscentre for at nå kunder i større byområder samt at nå ud til en endnu bredere målgruppe, fortæller Bo Andersen, der er Country Manager i Danmark.

Med et omfang på omkring 300 kvadratmeter er City-butikken væsentligt mindre end de traditionelle Jysk-butikker. Konceptet lægger vægt på det visuelle udtryk, hvilket blandt andet kommer til udtryk i belysning, inventar og indretning.

- Konceptet giver mulighed for at præsentere Jysks varer på en anderledes måde, siger Bo Andersen.
Læs mere om: Jysk
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.08