23948sdkhjf

HTH har succes med onlinesalg

Efter årets seks første måneder kan HTH Køkkener konstatere, at danskerne i dén grad har taget online-køkken-shopping til sig.
I januar 2015 lancerede HTH sin køkkenwebshop - og det har vist sig at være en god idé. Alene i årets første halvår har man omsat for mere end i hele 2014 til sammen, skriver 365Design.

- Forbrugerne har taget rigtig godt imod vores nye satsning, og vi oplever massiv vækst i onlinesalget. Vores mål var, at det skulle gøres nemmere for forbrugeren at shoppe HTHs produkter hjemmefra. Der er åbent online 24 timer i døgnet, året rundt, og mulighed for dag til dag levering eller man kan afhente sin ordre i butikken samme dag, som man bestiller på nettet. Den tilgængelighed ser ud til at være faldet i køkkenkundernes smag, forklarer Lars Bay-Smidt, adm. direktør i Nobia Denmark, som ejer HTH Køkkener.

At danskerne gerne shopper køkkener online kommer ikke som nogen overraskelse for fremtidsforsker Jesper Bo Jensen, der påpeger, at køkkenfirmaerne med onlinesalg har mulighed for at sælge andet end blot køkkenelementer, hvilket onlinesalget hos HTH er et tydeligt bevis på.

Det er nemlig ikke kun køkkenelementer, kunderne går efter. Også låger, hængsler og HTHs egne innovationsprodukter med specielle features til køkkenet finder vej til den virtuelle indkøbskurv.

Originalartikel
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093