23948sdkhjf

Danish LivingRoom vil ud på nye markeder

Efter endnu en velbesøgt Milano-messe vil det succesfulde danske messekoncept ud i verden. Næste stop kan blive Shanghai.
Udgave nummer 54 af Salone Internazionale del Mobile blev i sidste uge afholdt i Milano, og hos medarrangør Innovationsnetværket Livsstil – Bolig & Beklædning melder man på ny om stor interesse for fællesstanden Danish LivingRoom, der var med i Milano for fjerde gang.

Konceptet for Danish LivingRoom er at give de besøgende fornemmelsen af at træde ind i ’et lille stykke Danmark’. Som en videreudvikling fra de foregående år var standen i år udvidet med et køkken – udviklet i et samarbejde mellem HTH og Linak – og et ’udendørs’ område med møbler fra Trip Trap/Skagerrak.

Med Danish LivingRoom er det lykkedes at skabe en attraktiv platform for danske møbel- og designvirksomheder, som på egen hånd ville have svært ved at komme igennem nåleøjet som udstiller i Milano. Succesen får nu arrangørerne til at undersøge mulighederne for at udstille andre steder.

I første omgang er øjnene rettet mod Kina, hvor man i samarbejde med det danske konsulat i Shanghai arbejder på at vise udstillingen. Netop Kina er et marked, hvor mange danske brands har haft svært ved at slå igennem, gennemskue salgskanaler og finde de rigtige samarbejdspartnere.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.08