23948sdkhjf

Kommune sender indkøb af stole i udbud

Egedal Kommune er klar med en rammeaftale omfattende nye skrivebordsstole samt opdatering af nuværende stole.
Rådhuset og de decentrale enheder i Egedal Kommune skal står foran en udskiftning af en del af møblementet, og kommunen sender derfor en rammeaftale på levering og opdatering af skrivebordsstole i udbud.

Udbuddet består af 290 stole, som enten er helt nye stole, eller eksisterende stole der skal opdateres med nyt betræk, nye hjul og/eller ny gaspatron.

Udbuddet indeholder derudover en aftale om levering af skrivebordsstole i alle kommunes enheder frem til den 28. februar 2018. Der forventes indkøbt op til 130 stole i denne periode.

Det er kommunens mål med udbuddet at opnå en ensartet standard for kommunens skrivebordsstole i rådhuset såvel som decentrale enheder.

Fristen for at komme i betragtning er den 4. februar 2014. Læs mere under Licitationer på Wood Supplys søsterportal, Building Supply .
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062